Registruotis
Prisijunkite:
Prisiminti:
NE
Prisijungti
PRADŽIA PROGRAMĖLĖS KNYGELĖS KT. PRIEMONĖS NEMOKAMAI KONTAKTAI
Priešingos reikšmės žodžių suradimas. Žodžiai pavaizduoti paveikslėliuose ir įgarsinti. Reikia parinkti priešingą reikšmę turinčias žodžių poras.
3-10 m.
Daiktų rūšiavimas pagal žodyje išgirstą K arba G garsą. Lavinama foneminė klausa, įtvirtinamas taisyklingas garsų tarimas, plečiamas daiktavardinis žodynas.
4-8 m.
Daiktų rūšiavimas pagal žodyje išgirstą P arba B garsą. Lavinama foneminė klausa, įtvirtinamas taisyklingas garsų tarimas, plečiamas daiktavardinis žodynas.
4-8 m.
Daiktų rūšiavimas pagal žodyje išgirstą T arba D garsą. Lavinama foneminė klausa, įtvirtinamas taisyklingas garsų tarimas, plečiamas daiktavardinis žodynas.
4-8 m.
Rūšiuojant figūras pagal spalvą ir formą reikia pastoviai susikaupti. Pagerina objektų formų suvokimą, mąstymą, atmintį, gebėjimą greitai priimti sprendimus.
5-10 m.
Greitai mąstyti ir priimti teisingus sprendimus - nelengva užduotis. Lavina sumanumą, pastabumą, dėmesingumą, treniruoja regimąją atmintį, suvokimo greitį.
5-10 m.
Ši programėlė lavina ne tik dėmesingumą, bet ir loginį mąstymą, regimąją atmintį. Užduotis yra pažymėti teisingus sakinius per kuo trumpesnį laiką.
5-10 m.
Atsakant į pateiktą klausimą, reikia greitai atpažinti ir rasti įvairius daiktus. Lavina reakciją, gebėjimą greitai priimti teisingą sprendimą, vysto vaikų valingą suvokimą.
5-10 m.
Užduotis - kuo greičiau rasti visus moliūgus su nurodytomis savybėmis. Atliekant užduotis lavėja pastabumas, kalbiniai gebėjimai.
5-10 m.
Užduotis yra surasti daiktus pagal vieną bendrą požymį. Ši programėlė lavina dėmesio intensyvumą, moko apibendrinti, praturtina žodyną būdvardine leksika.
4-9 m.
Tarp įvairių augalų prašoma surasti tuos, kurie auga miške, darže arba sode. Programėlė lavina ne tik dėmesį, pastabumą, bet moko atpažinti augalus ir jų augimo vietas.
4-9 m.
Kokie daiktai reikalingi įvairių profesijų žmonėms, sportininkams? Užduotis yra surasti ir pasirinkti daiktą, kurio trūksta paveikslėlyje.
4-9 m.
Kas plaukia vandenyje? Kas skrenda oru? Kas juda žeme? Atsakant į šiuos klausimus reikia pasirinkti atitinkamus daiktus ir gyvūnus.
4-9 m.
Užduotis yra rasti ir pažymėti paveikslėlius, kurių pavadinimai užrašyti teisingai. Programėlė lavina dėmesį, skaitymo gebėjimus.
4-9 m.
Šiame netvarkingame kambaryje reikia surasti nurodytus daiktus per kuo trumpesnį laiką. Išmėtytus daiktus nelengva pastebėti, todėl teks pasistengti.
3-9 m.
Daiktų susiejimas su pavadinimais. Tarp daugybės paveikslėlių reikia kuo greičiau surasti nurodytus daiktus. Pabaigoje rodomas laikas, kurio prireikė įvykdyti užduotims.
4-9 m.
Paveikslėlių lyginimas ieškant dviejų vienodų. Lavinamas dėmesio intensyvumas, apimtis, patvarumas, paskirstymas, regimoji atmintis.
3-8 m.
Ieškant tinkančios gyvūno dalies ugdomas gebėjimas jungti dalis į visumą, koncentruoti ir išlaikyti dėmesį, lavinama regimoji atmintis, erdvinis suvokimas, vaizduotė.
4-8 m.
Teisingo šešėlio ieškojimas pagal pateiktą gyvūno paveikslėlį tarp nežymiai tarpusavyje besiskiriančių šešėlių. Skirta lavinti dėmesiui, regimąjai atminčiai.
4-8 m.
Rūšiuojant daiktus pagal spalvą į lentynas, įvardijami visi spalvų pavadinimai, plečiamas vaiko žodynas, frazinė kalba, įtvirtinamas taisyklingas tarimas.
3-6 m.
Puslapiai 1